The fastest message board... ever.
Home Community New to T21 Resources Chat
T21 General topic discussions.

Return to General Discussion

Back to the Future- Remastering the Timeless Art of Brand Engagement
Posted by: jeffreyriebec ()
Date: November 04, 2017 02:07PM

Mojo Morgan: Rock Out, Met Uw Sloten Uit
Als Bob Marley en U2 ooit een kans hadden om een ??lied samen te nemen, ben ik er zeker van dat rasta rock de richting is van hun respectieve gitaarsnaren. Maar gelukkig voor Mojo Morgan ligt de creatie van dit genre in zijn begaafde Geboren in Brooklyn, New York, en hoofdzakelijk in Springfield, Massachusetts, werd Morgan geboren in een reggae-muziekmonarchie. Zijn vader, Denroy Morgan, is in 1981 opgegroeid met zijn hitlied, 'I'll Do Anything For You .' Alhoewel de oudere Morgan tijdens zijn betoverende carrière meerdere hitjes heeft gehad, zal 'I Do Anything ....' Gouden status bereiken, waardoor hij zijn naam als een reggae-merk vestigt en de weg voor zijn talentvolle nakomelingen legt om hun vaardigheden te tonen en te bewijzen Het nationale podium. En dat gebeurde net zoals Mojo en zijn vier broers en zussen de kwintet Morgan Heritage zouden vormen. Nadat ze na hun legendarische optreden op het Reggae Sunsplash Festival in Jamaica werden ondertekend aan MCA Records, publiceerde de groep hun debuutalbum, Miracles ', in 1994 tot veel toejuiching. Morgan Heritage is doorlopend erkend voor hun wereldtoernooi en succesvolle opnamecarrière gedurende de laatste 15 jaar, met hun unieke visie op muziek waardoor hun status als internationale iconen wordt ondersteund. Familienaam en een vernieuwende taak bij de hand, heeft Mojo Morgan onlangs zijn debuut solo album 'Mojo ?,' op Gedion Soldiers / Keynote Records uitgebracht. Als Morgan zich voorbereidt op een herfst tour, blijft het album continu Is onafhankelijk en in het buitenland erkenning te krijgen, met zijn single, 'Tonight', gebruikt als onderstreping voor een Nike Women promo campagne. Met zijn album als palet waaruit hij zijn harmonieuze kleuren mengt, neemt Morgan's rasta-rock zijn infusie uit zoals Jimi Hendrix, Eric Clapton, Tupac Shakur en de Notorious BIG. Hij bloeit al die overvloedige tinten in En wat was je eerste inleiding tot muziek? Het was mijn vader, Biggie Smalls, Tupac, Tracy Chapman, Hootie en Blowfish, Alanis Morissette, Nirvana en Jimi Hendrix. Eric Clapton had de grootste invloed op mij, muzikaal Mijn eerste muziekintroductie was mijn vader met zijn band, de Black Eagles, aan het kijken. Ik herinner me nog een keer in zijn repetitie te dansen en het volgende wat ik weet was dat ik bij het Beacon Theatre en op de cover van Jet Magazine samen met hem deed Dezelfde dans van die repetitie. Wanneer veel mensen je naam horen, beschouwen ze je een deel van de muziek royalty. Hoe kwam het onder je vader's handleiding? Het maakt het makkelijker voor mij om als muziek royalty te worden gezien, maar het Maakt het moeilijker voor mij als ik misluk. Dus, de druk is aan en ik ben voor de uitdaging. Onze vader heeft ons voor dit moment voorbereid en we hebben hem niet gewonnen. Het was cool net om een ??vader als Denroy Morgan te hebben; Nu in een groep die meer internationaal succes heeft dan onze succesvolle vader, is het echt een zegen die ik elke dag dankbaar ben. Als een jonge man die sinds je een kind was geweest, praat je een beetje over hoe Het muziekbedrijf is in de loop der jaren veranderd. Zijn artiesten lijden of profiteren van de huidige stand van zaken? In de industrie groeide ik op dat de grote recordbedrijven sinds de vroege jaren negentig de leiding hebben genomen van onafhankelijke labels. Nu met internet hebben fans toegang tot alle muziek die ze gratis willen. Dus, dat doet plotselinge verkoopverlies; Maar als je een kick-ass-show hebt, geeft het ook een boost om live concertkaarten te wonen. Dus, technologie is uitgegroeid tot een tweesnijdend zwaard. Je bent geboren in en heeft veel tijd in Brooklyn goedkope nike air max classic bw heren doorgebracht - een plek die je blootstelde aan een gezonde mix van reggae muziek en hiphop. Hoe zijn de twee genres verschillend en hoe gaat het? Reggae is een langzamer dan hiphop, maar dat is hoe ze verschillen. Hip-hop vandaag spreekt meestal over de materiële kant van het leven en reggae spreekt over De meer spirituele dingen in het leven. Ze spreken op het einde van het leven, zodat ze zeer compatibel zijn. Je hebt net je debuutalbum uitgegeven, 'Mojo?' Praat een beetje over het album en uw ervaring voor het eerst als solo-artiest. Het solo-debuut is een EP dat mijn reis kronkelt waarin ik de overgang van de reggae-muziek naar de andere rock maakt. Het doen van dit als solo-artiest was op hetzelfde moment verhelderend, empowerend en een leerervaring. Je creëert een genre genaamd rasta-rock. Hoe is uw mesh van rock en reggae ontstaan? Rasta-Rock is bewust, leuk; Rasta vertegenwoordigt het bewustzijn en rock vertegenwoordigt het leuke element in mijn muziek. Het kwam door mijn multiculturele muzikale opvoeding. Ik ben opgegroeid op Top 40-radio in New England, stedelijke radio in New York en Jamaicaanse muziek van mijn ouders. Wat denk je van de huidige staat van reggae muziek? In de afgelopen jaren hebben we namen gezien zoals Olifant Man en Sean Paul bovenaan de grafieken liggen, maar het genre lijkt stil te staan. Is dit een perfecte tijd om u als soloartist te kunnen opmerken? Ik denk dat het is Perfecte timing voor iets nieuws uit de Jamaicaanse muziekscene. Er is nog geen artiest geweest met een bewuste verklaring om al een tijdje op de mainstream te onderdompelen. Het is lang achterstallig. Je leidende single, 'Tonight', werd gebruikt in een promotie advertentie voor Nike. Hoe kwam dat? Wanneer Nike mijn record van hun marketing bedrijf kreeg, dachten ze dat het record goed zou passen bij hun programma. Ik was blij om deel te nemen aan het opheffen en het motiveren van jonge vrouwen goedkope adidas stan smith heren om een ??gezondere levensstijl te creëren. Na het creëren van rasta-rock, wat is er creatief voor u in de toekomst? Creatief wil ik samenwerken met andere alternatieve rockkunstenaars. Live op tour en in de studio. Voor meer over Mojo Morgan en zijn rasta-rock, bezoek www.myspace.com/mrmojomorgan en www.giantstep.net/artists.

Options: ReplyQuote

Array
Sorry, only registered users may post in this forum.

Online Users

Guests: 7
Record Number of Users: 4 on January 12, 2016
Record Number of Guests: 287 on October 19, 2016
This forum powered by Phorum.